17.3.11

有關食 (星加坡篇)

1. 爸:喂!你唔好掛住食,整唔見晒我啲野喎


我:嗯。(在機場瘋狂試食中)

爸:喂喂喂!

我:點呀?!(望都無往繼續狂食)

爸:我本passport呢?!你唔係攞住架咩?!

我:(死啦,好似真係我攞住…)………

爸:頂你個肺(其實你頂爛我個肺,都係要你出錢看醫生,何必呢?)。掛住食,本passport留左係盒試食cookies上面都得嘅…



2. 送完爸爸機,我跟弟弟上了廁所。出來的時候,姑媽看到我們每人手持一件蛋糕在吃。

姑媽:你們……………為何去完廁所會有蛋糕吃?

弟:噢,剛才買餅乾的時候一塊買的。

姑媽:你們不是一小時前才吃完喇沙,釀豆腐,燒魚,海南雞飯和薄餅嗎?

我和弟:……………………………………………………………………………



3. 早上睡醒,餓得很。心裡不停重複著 “im hungry, I need my roti.” (roti = 印度薄餅) 大概一百遍。弟突然說:你很餓嗎?

我大驚:你偷聽我的心事?

弟:你從五點多已經在發開口夢說你要吃roti啦。

2 comments:

  1. 我想像到的畫面, 應該是很搞笑的! 哈哈哈!

    ReplyDelete
  2. LMAO-ing hahhahahaa so funny!

    ReplyDelete