1.12.10

我是怪人

好啦好啦,我返來啦!因為太久沒有登入的關係,我連自己的password也忘了。大家請寫個服字給我。

認識我的朋友都覺得我是一個怪人。死啦。連我自己都越來越認同。以下是怪事列表: (希望大家看完就算,唔好鄙視我)

怪事1:因為本人生性懶惰得很,很喜歡大字型攤在沙發上,然後就整天不動(連廁所都忍住唔去個種)。話說有次見到茶几放了一些很新鮮的車里子,我用腳把茶几拉過來(因為我可以繼續攤著)食車里子。食過車里子的人都會知道,車里子是有核的--其實我一時唔記得左,如果記得的話,一定唔會食,為免要附上離開沙發的代價。食食下,才突然驚覺有核。那時頓然晴天霹靂,那不就代表我要起身?我也沒理由拿著核子。兵荒馬亂之際,我做了一個好偉大的決定---我。吞。左。粒。核。
如是者,我當日吞左十幾粒核,好彩唔係我個肚生車里子樹姐!

怪事2:本人超愛發白日夢。嚴重到可以有人同我講野都完全唔知個種。話說當時正值8月,亦係中國的7月。有一日落雨但我又要出街,雖然很不喜歡帶遮,但為免沒見人就變落湯雞,唯有帶用遮。下了小巴,要走一段很小的距離才到地鐵站。走路沒事幹當然就是發夢的好時機。走進了室內的地鐵站,踏上了扶手電梯向著入閘方向,我發現很多人用奇異又害怕的眼光望住我。我馬上看看自己有什麼不妥,但我完全找不到任何我覺得有問題的地方,於是我懶理別人的目光,繼續走到閘口。拿八達通出來的一下才知道自己發生了什麼事。。。。。。SHIT原來我一直沒有把傘關掉!!!!!!!!!就是說,我走了那麼大段室內的路,也是撐著傘的。。。。個時完全想死.........也許想提我的好心人也害怕我是不是人!!!!

怪事3:因為本人身處外國的關係,每天都要自己煮野食。某天,我把雪櫃的腸仔拿出來準備放到水裡煮,屋友驚呼,“等陣!!!!你聞唔到酸左?!”我氣定神閒的把我的腸仔放到褒裡,開火,然後說“聞到呀”。“咁你仲食?!”“可能煮完會唔酸呢。”屋友無奈,“可能會掛。。。”,然後期待著。。。過了5分鐘,我把熟了的腸仔拿出來放在碗裡,屋友聞了聞,準備說話之際,我把期待而久的腸仔送進嘴裡。“下?!仲係酸wor,你又聞唔到?!”我繼續食,“我知呀”。“食落有無酸呀??”“小小啦。”“咁你仲食?!”“都食左啦!”。說完時,我已經把那3條酸了的腸仔吃光。屋友的下巴掉到地下。

待續...

8 comments:

  1. OMG. I AM SHOCKED BY THE FIRST ONE ALREADY

    ReplyDelete
  2. O(∩_∩)O哈哈~我早已習慣你的這些毛病了!!!

    ReplyDelete
  3. 你系咪想笑死我呀 痴线!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. OMG!我係lib睇完笑左出黎! 真係要俾個服字你!
    但最神奇係你食完d腸仔竟然冇肚痛! 因為我試過食完會..

    ReplyDelete
  5. omg i love it!!! haha

    ReplyDelete
  6. 有冇痾返d核出泥?

    ReplyDelete
  7. 你個胃好似大火爐,什麼都可以吃進肚內,給妳一個勁字..... :>

    ReplyDelete