4.12.10

暑期無牌見習小律師 I

提到暑期無牌見習小律師,小女子暑假的時候,跟了兩位大狀各一個月(聽起來都覺得自己好勤力。。對唔住又成機讚自己)。為了讓大家不會覺得我之後所說的是火星文,以下是一些基本知識:-


大狀:你會在法庭上見到的那些(即係棟起身講野,個樣又惡又寸,黑晒面,你見到佢都會迴避個D呢。)

事務律師(常稱solic):處理離婚,破產,多數deal with paper work(拿,就係好似謝先生,淨係著住條低褲係條街爭取公義個位 法律超人呀,個D咪叫solic 囉!)

聽完我以上的陳述,大家應該分得到大狀跟solic的分別了吧(我都知我講得好明)

一般人對律師的印象: (小女子係有做research的)好嚴肅,好正經,英文勁,行事果斷,細心,是非分明,唔八掛,勤力,總之同平常人不同。

如果你認同上述的說法,那你就真的大錯特錯了。(well,唔係話無呢種人,不過可能一千個先有一個囉)其實律師………………………………………………………….都是人類(嘩,好似爆左D驚世秘密)

好嚴肅,好正經: 在法庭上當然嚴肅正經(做梗戲俾client睇㗎大老,你唔pro,分分鐘無錢收,加上無人會係法官面前嘻皮笑臉。或者,根本好緊張, “jit"都唔識笑,咁當然嚴肅啦)其實,下班後律師還是會去happy hour,唱k,行街,睇戲,食飯,clubbing。食煙飲酒講粗口簡直是大家的共同嗜好(喂!都要抒發下掛----當然凡事都有例外)

英文勁: well, 我沒有資格批評別人,但我可以quote一名solic親口說的話:「邊個話律師一定要英文勁?大把廢到爆啦!」其實小女子在solic firm裡當暑期無牌見習小律師的時候,親眼看過一位大狀寫的counsel advice(意見書)要我當時的老闆花了兩個小時去幫他改grammar….(堅既,真係改左兩個鍾…….佢仲一邊改一邊感嘆how unbelievable.)

行事果斷,細心: 話說小女子有次飛香港,旁邊做了一個在國際firm工作的solic(國際firm係超難入的,入得的都是精英中的精英---supposingly)。由於我是一個很out-going的人,很快就跟她聊起來了。 “You know, I hate sitting in planes” 她說。 “why?” 我問。 “Cause I keep forgetting about my phone. I almost leave my phone on the plane every time … I know its such a shame to tell others that I’m a lawyer, but yeah, this happens to me too often” 加上,她是超級disorganised的,她的東西可以整個座位and overhead locker都是,連我也看不過眼要主動幫她 …還有,她問了我很久她應該看那個小電視的什麼節目,由此可見,她一點都不果斷

是非分明,唔八掛: 絕對沒可能。沒有是非怎麼可能有那麼多共同話題?有位大狀說,要找話題,最好就從是非開始。(true, 起碼是非大家都會有興趣,加上講完又不會有什麼利益衝突,當故事聽聽不好嗎? )一個interesting的是非,是可以傳一天,一個月,甚至一年 or longer.

勤力: 這是真的,很多律師都的確很勤力…點解?因為要交租囉(for大狀)。在某些solic firm工作,根本沒有時間休息,桌上的files分分鐘棟得高過你個人(小女子試過整跌人咁高的file山,好似地震完一樣,那一刻真的一百萬個想哭)

Conclusion: 其實你們想多了,律師也真的是人一個,跟大家的生活差不多….(係唔係有D失望呢,原來法律超人唔係好似batman,superman咁)


待續…

No comments:

Post a Comment