3.2.11

新年第一個電話

由於我身在外地,家人卻去了旅行,我們唯有facetime拜年。


踏正英國時間十二點,電話響起來。

我:hello!!!!呀爸,恭喜發財,祝你生意興隆,最重要身體健康!

爸:呀女真乖。咁我祝妳身體健康,學業進步啦!

我:唔得

爸:(打左個突)下?咁你想點?

我:你應該話,恭喜發財,祝你有樣有身材!

周邊傳來笑聲(因為facetime係開speaker,所以周圍的人都應該聽到)

電話然後被呀媽搶了….

媽:恭喜發財,祝你有樣有身材,mmmm…….最好搵到個人才添啦

弟插嘴:仲要唔好做奴才!!

好,我係度祝大家有樣有身材最好搵到個人才,千祈唔好做奴才!!







呢個blessing,應該夠全面啦掛?

2 comments:

  1. 「恭喜發財,祝你有樣有身材!」真係令我笑左~

    祝你有樣有身材!
    返工唔好比人裁!
    戶口時常堆滿財!
    早日搵個好英才!
    終日呼婢喚奴才!

    ReplyDelete